Reklama a slevy

Vzdělávací oblast: 
Člověk a společnost
Vzdělávací obor: 
Výchova k občanství
Tématický okruh: 
Stát a hospodářství
Ročník: 
9. ročník
Druh výukového materiálu: 
pracovní list
Anotace: 
Jedná se o pracovní list k práci žáků ve skupině. Žáci ve skupině nejprve pomocí otázek pracovního listu diskutují o reklamě a potom o nabízených slevách. Výsledek diskuze si zapíší do pracovního listu. Potom přemýšlí o výhodách různých druhů slev pro obchodníky a kde se s těmito slevami setkávají. Pojmy: reklama, sponzoring, skrytý nátlak, druhy slev.
Šablona: 
VI/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti
Sada: 
1
Číslo materiálu v sadě: 
16
Číslo hodiny: 
16
Datum ověření: 
26. 1. 2012